atv izle

Canliatvizle.biz olarak sizlere internet üzerinden atv canlı yayın izleme imkanı sağlamaktayız.
Sitemiz henüz yeni olmasına rağmen bir çok diziyi bünyesinde barındırmaktadır en kısa sürede atv kanalındaki bütün programları eksiksiz olarak sitemizde bulabileceksiniz.
Bunun yanında sizler için atv de çıkan tüm programların tekrarları fragmanları ve dizi saatlerinide bünyesinde bulunduracaktır.
Bu Şekilde atv canlı izlemek isteyenler, Dizi Tekrarlarını izlemek isteyenler,Fragmanlarını Merak edenler,Dizi Saatlerini Öğrenmek isteyenler kısacası herkes için kolaylık sağlayacak tek site olacaktır.
Sitenizin özelliği ne ? neden sitenizi ziyaret etmeliyim ? diyorsanız 
Bizim amacımız sizlerin işini kolaylaştırmak googlede dakikalarca dizi bölümleri fragmanlar dizi saatlerini 
bulmakla uğraşmayın, girdiginiz sitelerde reklamlara boğulmayın diye sade sizlere düzenli ve disiplinli bir site sunuyoruz!
atv yayınlanmakta olan diziler karadayı,kurtlar vadisi pusu, tatar ramazan gibi birçok dizi şuanda sitemizde yerini aldı hergün güncellenen içeriklerimiz ile yakında en iyi atv izleme sitesi olmayı hedefliyoruz!
canlı atv izle


rap dinle

Sitemiz hiphop kültürünü devam ettirmek için kurulmuştur ve sitede sadece rap dinleyebilirsiniz.
Sitemizde parçalar sadece dinleme amaçlı eklenmiştir kesinlikle indirme linkeri bulunmamaktadır.
Sitemiz henüz yeni olmasına rağmen bir çok üstad'ı bünyesinde bulundurmaktadır ki hergün güncellenen içerik ile daha fazla rapçi ve daha fazla parçaya sahip olacaktır.
Arabesk rapin en çok dinlenen isimlerinden biri olan arsız belanında tüm parçaları sitemizde yer almaktadır ve sitemiz blogger alt yapılı oldugu için siz istemediginiz sürece kesinlikle kapanmayacaktır.
Rap blogumuzdaki tüm videolar youtubeden çekilmektedir ve youtubeden silinmedigi sürece sitemizde devamlı dinlemeniz mümkündür.

lfs yamaları

Live For Speed Direksiyon Setiyle Oynayabileceginiz Güzel bir Simulasyon oyunudur.
Gerçek Hayatta nasıl araba kullanıyorsak bu oyundada aynısı geçerlidir.
Nfsden Sıkılan herkez lfs oyununa koşuyor ve bu oyunda nfs'de bulamadıklarını buluyorlar
örnek vermek gerekirse live for speedde lastik yakabiliyorsunuz türklerin en sevdigi olay budur zaten
bunun yanısıra lfs yamalarıda mevcuttur bunlara örnek olarakta türklerin en sevdigi lfs şahin yaması,
sitemizde bulmanız mümkündür tabiki bunlarla sınırlı olmayıp bir çok çeşit yamayı bu sitemizde bulacaksınız.
ve sitemizden tüm lfs yamaları ve lfs araba yamaları indirebilirsiniz.


lfs yamaları

Merhaba Arkadaşlar Bugün Size En Güzel Lfs Yamaları Paylaşan Siteyi Yani lfsyamalariindir.com 'u Tanıtıcam Arkadaşlar herkez güzel lfs yamaları arıyo bu site iste en güzel lfs yamalarını sizin için bi araya topluyor :) en sevilen yamaların çeşitli türlerini paylaşıyorlar örnek olarak lfs dogan yaması lfs şahin yaması lfs bmw e30 yaması gibi türklerin en sevdigi yamaları bu sitede bulabilirsiniz lfs dedigimizde akla gelecek en iyi site lfsyamalariindir.com olmalı hergün yepyeni yamalarla sizlerle oluyor :)) lfsyamalariindir.com ' un facebook sayfasını beğenerek yeni eklenen yamaları ilk siz indirebilirsiniz bu çok güzel bir fırsat yenilikler yeni eklenenler yapılan işlemler hepsini facebook sayfalarından bildiriyolar:) benden bukadar arkadaşlar ben bu siteyi size tavsiye ediyorum. girip bi bakmak yamaları indirmek size kalmış bişey allaha emanet olun:)

Varmısın Yokmusun Fragmanı izle

Var mısın Yok Musun Ne Zaman Başlıyor 2011, Var mısın Yok Musun Yarışmasını Kim Sunacak 2011 2012, Varmısın Yokmusun Ne Zaman Başlayacak , Var mısın Yok Musun Fox TV Hangi tarihte Başlıyor 2011 2012



Sevilen yarışma 'Var Mısın Yok Musun?' yakında ekranlara dönüyor. Ama bu kez yeni bir sunucuyla...
Acun Ilıcalı'nın sunduğu dönemde TV'nin en çok izlenenleri arasına giren 'Var Mısın Yok Musun?' programının format haklarını Acun Ilıcalı'dan alan Endemol, Fox ile anlaştı.

Daha önce Show TV'de yayınlanan yarışma önümüzdeki ay Fox Tv'de başlayacak.

'Var Mısın Yok Musun?' u yeni dönemde kimin sunacağı henüz belli değil.

Kanalla yapım şirketi arasında programın kimin sunacağı konusundaki fikir alışverişi sürüyor.